Cesta k textu na webu --> www.ceskoprotichudobe.cz > Kalendář

"Jak oslovit novou cílovou skupinu" aneb Jak stále jen nepřesvědčovat přesvědčené

Termín konání:  20.11.2012

Region:  Praha

Workshop „Jak oslovit novou cílovou skupinu“ aneb Jak stále jen nepřesvědčovat přesvědčené

v rámci evropského projektu Životní styl a Rozvojové cíle tisíciletí

„My jsme rádi, že nám fandíte, ale mohli byste to poslat dál?“
Cílem tohoto workshopu je nabídnout zástupcům neziskových organizací marketingový pohled na komunikaci projektů a oslovení nových cílových skupin, které se doposud s jejich aktivitami neměly příležitost seznámit, anebo byla jejich interakce malá.

Workshop se dotkne otázek širokého cílení na nejasně definované skupiny příjemců (ale tohle by mělo zajímat všechny!), představí konkrétní příklady cílových skupin, které mohou být pro neziskový sektor zajímavé (mladí profesionálové) a nabídne praktický pohled na kvalitativní výzkum (focus group). Důležitým tématem bude také využití nových médií.

Přednášející:

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D
Prezidentka České marketingové společnosti, nezávislá poradkyně v oboru psychologie trhu a marketingové komunikace. Členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění, předsedkyně Asocioace psychologů trhu. Je autorkou či spoluautorkou řady knižních publikací (např. Úvod do psychologie trhu, Zeptejte se zákazníka).

Marek Prchal
Idea maker pro kampaně na sociálních sítích, mj. pro značky Pepsi, Snickers, Nivea, Milka, TV Nova, Jameson, Vodafone. Člen Art Directors Clubu ČR, držitel několika oborových ocenění Louskáček a dalších cen za kreativitu v online i tradiční reklamě. Komentátor deníku Médiář.cz.

Organizátor: EDUCON, o.s.
Termín: úterý 20. listopadu 2012
Registrace a šálek kávy: od 9.45 hod.
Místo: Evropský dům, Zastoupení Evropské komise v ČR, Jungmannova 24, Praha 1

Ke stažení

 

 zatím bez komentářů 

 

 Zanechte komentář 

jméno

e-mail (nebude zobrazen)

Jaký je součet 2 a 8 ? (povinné - ochrana proti spamu)

  

 

Obchodní bariéry ze stran bohatých zemí stojí rozvojové země asi 100 miliard ročně - skoro dvakrát více, než dostanou v rámci rozvojové polupráce. 8.cíl

8.cíl
Budovat světové partnerství pro rozvoj

Obrázky k cílům MDG jsou práce studentů Střední grafické školy Hollar v Praze